Opinia użytkownika: Klient_BqQ8
Dotycząca firmy: DPD Polska
Treść opinii: A DPD NIE INFORMUJE O STANIE PRZESYŁKI I KIEDY PRZESYŁKA PRZYJEDZIE. KURIER PRZYJEŻDŻA W INNYCH GODZINACH NIŻ POWINIEN, SPECJALNIE JAK CIĘ NIE MA W DOMU, A PACZKA JEST ODSYŁANA NA MAGAZYN LUB DO PUNKTU ODBIORU (MOŻLIWE, ŻE KURIER TAK NAPRAWDĘ W OGÓLE NIE PRZYJEŻDŻA W TAKICH PRZYPADKACH). Żałosne!!!!!!!! Panuje epidemia koronawirusa i gdy zakupy w wieku sklepach są tylko online to tylko online to tym bardziej powinno być dopilnowane, aby realizacje zamówień i dostawy były na czas, albo przynjamniej powinna być informacja smsowa lub e-mailowa, że z racji na panującą sytuację czas dostawy może się wydłużyć. Już nie mówię, że w ogóle powinna być jakąkolwiek informacja od firmy kurierskiej w jakim konkretnie dniu i między jakimi godzinami będzie dostarczona paczka, bo to jest podstawa!..i zawsze w dniu gdy miala dojść przesyłka to firma kurierska informowała kilka godzin wcześniej w jakim przedziale godzin dotrze przesyłka. NATOMIAST FIRMA DPD NIE INFORMUJE O STANIE PRZESYŁKI I KIEDY PRZESYŁKA PRZYJEDZIE. KURIER PRZYJEŻDŻA W INNYCH GODZINACH NIŻ POWINIEN, SPECJALNIE JAK CIĘ NIE MA W DOMU, A PACZKA JEST ODSYŁANA NA MAGAZYN LUB DO PUNKTU ODBIORU (MOŻLIWE, ŻE KURIER TAK NAPRAWDĘ W OGÓLE NIE PRZYJEŻDŻA W TAKICH PRZYPADKACH). Tak też właśnie stało się u nas... Trzy dni temu zamówiliśmy z nju-mobile kartę sim do telefonu na adres w Krakowie. Wczoraj rano dostaliśmy taką wiadomość od firmy DPD: "Dzis doreczamy Twoja paczke 13058***. Mozesz ja odebrac bezpiecznie - na zewnatrz lub popros o pozostawienie w portierni/recepcji. Uzgodnij z kurierem najbezpieczniejszy dla Ciebie sposob dostawy. Plac karta za COD. Poinformuj Kuriera jezeli przebywasz na kwarantannie. Kurier DPD 531251343" I to była jedyna wiadomość, która dostaliśmy od tej firmy! Czekaliśmy na następną informację w jakich godzinach zostanie dostarczona paczka, ale oczywiście informacja nie nadeszła. Natomiast "próba dostarczenia paczki" była wczoraj jak nikogo nie było w domu!!!!! I o tym też nie raczono poinformować, dopiero, gdy weszliśmy na stronę internetową dpd i daliśmy opcje śledzenia paczki i wbiliśmy numer paczki to się okazało, że była próba dostarczenia. Można dzwonić do kuriera pacana, który nie odbiera i nie odpisuje na smsy!!!! Dzwoniono do niego zarówno przed "próbą dostarczenia przesyłki", żeby dowiedzieć się o której ma przyjechać przesyłka, jak i po tym jak się dowiedzieliśmy o tym, że próba dostarczenia była w takich godzinach, gdy nikogo w domu nie było. I do dziś kurier nie odebrał ani nie oddzwonił. Wczoraj popołudniu również zamówiliśmy z innej strony, ze sklepu internetowego telefon i mieliśmy do wyboru kilka terminów dostawy. Mogliśmy wybrać darmowy termin dostawy na następny tydzień (po świętach Wielkanocnych) lub zapłacić 15 zł i mieć dostawę na następny dzień, czyli ma dziś. Wybraliśmy zatem opcję dopłaty i dostawę na dzisiaj. I tym sposobem dzisiaj rano dostaliśmy taki sms od sklepu w którym złożyliśmy zamowienie: "Zamowienie nr: 02356104545 zostalo wyslane pod wskazany adres. Numer Twojej przesylki to: 00002189****** . Dziekujemy i zapraszamy ponownie, zespol mediaexpert.pl" ....dzięki temu dowiedzieliśmy się, że nasza paczka została już nadana, odebrana przez kuriera i wyruszyła w drogę pod nasz adres. Czekaliśmy zatem teraz na sms od firmy kurierskiej z informacją że dziś paczka zostanie dostarczona i w jakim przedziale godzin, ale taki sms nie przyszedł, ani wiadomość email. Nie przyszła nawet taka informacja jaka dostaliśmy wczoraj o wcześniejszej paczce od firmy DPD (wiadomość cytowana wcześniej). Zatem po godzinie zadzwoniliśmy na infolinię sklepu z którego wyszło nasze zamówienie i zapytaliśmy jaka firma kurierska odebrała zamówienie i okazało się, że DPD! Zadzwoniliśmy zatem pierwszy raz dzisiaj rano na infolinię firmy DPD i zapytaliśmy o to, gdzie jest wczorajsza paczka i okazało się że jest na magazynie bo kurier ją przywiózł na magazyn. Powiedzieliśmy jaka była sytuacja i że z ich strony nie było żadnej informacji kiedy dokładnie bedzie dostarczona paczka, a kurier nie odbiera drugi dzień telefonów, to powiedzieli nam, że nie mogą nic z tym zrobić już i że następna próba dostarczenia będzie we wtorek po świętach. Gdzie teraz aplikacja do śledzenia paczek wszystkich firm kurierskich, którą właśnie pobrałam ze sklepu play, pokazała, że dziś była po 12:20 i po 12:40 próba dostarczenia wczorajszej przesyłki, która rzekoma miała być próbowana do dostraczenia we wtorek po świętach. Podaliśmy też numer przesyłki która powinna przyjść dzisiaj i powiedzieliśmy że informacje o tym, że przesyłka powinna być dostarczona dzisiaj dostaliśmy od sklepu, a od nich nie dostaliśmy żadnej informacji. Więc łaskawie nas na infolinię poinformowali, że przesyłka będzie dostarczona pomiedzy 15:30, a 16:30 i że informacja jest też na stronie internetowej w opcji śledzeniu paczek i tam jak się wpisze numer paczki to wyskakuje przewidywaną godzina dostraczenia i numer do kuriera. Zatem zrobiliśmy to. Weszliśmy na ta stronę, wbiliśmy numer paczki i okazało się że faktycznie paczka planowana jest na dostarczenie dokładnie pomiędzy 15:25 a 16:25, ALEEEE OKAZAŁO SIĘ TEŻ ŻE NUMER DO KURIERA JEST TEN SAM CO NIMER DO KURIERA, KTÓRY MIAŁ NAM WCZORAJ PRZYWIEŹĆ WCZEŚNIEJSZĄ PACZKĘ. I ŻE TO TEN SAM !!!!!!!!!!!!!! Oczywiście kurier (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) dalej nie odbierał telefonów, a paczka miała być dostarczona pod ten sam adres w Borku Fałęckim, co wcześniejsza paczka. Więc już mielismy obawy że kolejna paczka do nas nie dotrze. O 12:49!!!!!!!... ZADZWONILIŚMY PONOWNIE NA INFOLINIĘ (DOBRZE, ŻE ROZMOWY SĄ NAGRYWANE) POWIEDZIELIŚMY O NASZYCH PRZYPUSZCZENIACH I WĄTPLIWOŚCIACH ODNOŚNIE TEGO, ŻE DZIŚ ZNÓW TEN SAM KURIER MOŻE NAM NIE DOSTARCZYĆ PACZKI. I OKAZAŁO SIĘ, ŻE NIE ODBIERAŁ NAWET TELEFONU OD PANI Z INFOLINII!!!!! Zakończyliśmy rozmowę i czekaliśmy co dalej będzie. Przychodzi 15:30 i nic. Potem 16:00...dalej nic, 16:25... kuriera z paczką dalej nie ma! Czekamy jeszcze. 17:00 dalej nic!!!!!!!!!!!!!!!!! W końcu zadzwoniliśmy na infolinię kolo 17:50 i powiedzieliśmy, że ten sam kurier od dwóch dni nie odbiera telefonu. I że wczoraj dostarczył paczkę jak nikogo nie bylo w domu. Dziś kolejna paczka miala byc pomiedzy 15:25-16:25 I specjalnie wcześniej czekaliśmy do tej pory i nie przyjechała. Kolejna Pani z infolinii oczywiście próbowała się do niego dodzwonić, ale oczywiście się nie udało. Skontaktowali się z oddziałem DPD w Krakowie i powiedzieli nam, że niestety paczka nie zostanie dziś dostarczona, ponieważ jest na magazynie, bo ją kurier odwiózł. Jakim prawem?????? Nawet nie było próby dostarczenia. Specjalnie czekaliśmy w domu w podanych godzinach. Na to pytanie oczywiście Pani z infolinii nie potrafiła odpowiedzieć! Paczka była specjalnie opłacona dodatkowo na dzisiejszą dostawę. Pani zaczęła mówić, że kurierzy jak nie wyrobią się w rozowrzeniu paczek to odwożą je na magazyn. Wszystko rozumiem, ale wypadało by informować o tym wczensiej!!!!!!!! A nie, że trzeba dzownic i sie dopytać. Ponadto ta paczka była opłacona specjalnie dodatkową kwota zeny byla dostarczona dziś!!!!! Poza tym dostaliśmy informację że będzie dziś dostarczona pomiedzy 15:30, a 16:30!!!!! Pani powiedziała, że nic z tym nei zrobi i że nie wie co się stało, a z kurierem nie ma konktaktu, ale że jeśli kurier faktycznie nie zdążył rozwieść wszystkich pączek to wtedy kurierzy mają obowiązek zawieść nierozwiezione danego dnia paczki następnego dnia roboczego. A my powiedzieliśmy jej że to nie prawda i że kłamią!!!! Bo wczesniejsza paczka, która nie doszla do nas wczoraj dzisiaj jakoś też nie doszla!!!!! To jak niby dostarczają paczki na następny dzień roboczy???!!!! Malo tego powiedziano nam rano ze wczorajsza paczka będzie próbowana, aby ją dostarczyć dopiero we wtorek po świętach. I rozmowa się skończyła niemile, na tym że nic nie zostało zrobione w sprawie obydwu paczek. Wchodzę teraz na niezależną aplikacje do śledzenia wszystkich paczek (od różnych firm kurierskich), którą tak jak wcześniej mówiłam właśnie pobrałam i aplikacja pokazała, że dziś były dwie proby dostarzczenia paczek!!! Jedna proba była proba dostarczenia wczorajszej paczki, a druga dzisiejszej. OBIE PRÓBY BYLY DZIŚ PO GODZINIE 12:00!!!!!!!!!! Gdzie na infolinii powiedzieli rano, że paczka będzie doręczona pomiedzy 15:25, a 16:25 I specjalnie od 15:00 czekaliśmy!!!! A PONAD TO PRZECIEŻ O 12:49 DZWONILIŚMY NA INFOLINIĘ DPD I NIE WIEDZIELI GDZIE JEST PACZKA!!!! A APLIKACJA SAMA POKAZUJE, ŻE PO GODZINIE 12:00 BYBY PRÓBY DOSTARCZENIA OBYDWU PACZEK. WIĘC JAK ROZMAWIAJAC Z NIMI O 12:49 MOGLI TEGO NIE WIEDZIEĆ?????? To jest niccc!!!!!! BEZCZELNIE WPISALI ŻE PACZKA DZISIEJSZA PACZKA ZOSTAŁA PRZYJĘTA NA MAGAZYN DZIŚ O 23:30!!!!! A napisali to o 18:59!!!!!!!! NAPISALI INFORMACJĘ O PRZYJĘCIU PACZKI NA MAGAZYN Z GODZINĄ PRZYSZŁĄ!!!!!! Dodam jeszcze, że zamówiłam mniej więcej w tym samym czasie zamówienie z jeszcze innego sklepu i przyszło inną, konkurencyjną firmą kurierską bez problemu na następny dzień i to jeszcze informując mnie na bieżąco co się dzieje z paczka i kiedy i w jakich godzinach jest planowane dostarczenie i w tym przedziale który był podany przyjechał kurier. Zatem sprawdzajcie jaki kurier ma do was przyjechać i z jakim numerem telefonu. Jeśli natraficie na tę osobę, to przynajmniej będziecie wiedzieć z kim macie do czynienia. NIE POLECAM FIRMY DPD!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeśli podczas, gdy zamawiacie online macie wybór firmy kurierskiej to nie wybierajcie tej!!!!!!!!!!!!! Albo jak macie do wyboru „zwykły kurier” lub kurier InPost albo kurier Poczty Polskiej to wybierzcie jedną z tych dwóch ostatnich opcji!!!!!