Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_9KRy

Dotycząca firmy: RTV EURO AGD

Treść opinii: Zamówienie na oczyszczacz powietrza złożone 27.03 Do chwili obecnej nie ma urządzenia ani jakiejkolwiek wiążącej informacji. Najpierw niby wysłali ale firma kurierska zaprzecza odbiorowi Później informują o opóźnienia niby przez Koronawirusa (fajnie mieć na co zwalić) Potem informują że jednak wyszło ale złą firmą kurierską i czekają na zwrot (bez sensu bo na magazynie u nich jest kilka sztuk) Dziś mam informacje że "moja sztuka" wróciła na magazyn i że sami nie wiedzą dlaczego jeszcze nie wysłana Złożyłem reklamację tydzień temu ale u nich na rozpatrzenie reklamacji czeka się dwa tygodnie. Pracownik odpisał jedynie noc nie znaczące "weryfikujemy informację" A co tu weryfikować? Zadzwonić na magazyn i zapytać ale oczywiście nik tam nie zna numeru. Jednym słowem porażka Dostałem jeszcze sugestie że mogę anulować zamówienie i kupić od nowa po normalnej cenie (drożej o 300 zł) to szybciej będzie wysłane.