Opinia użytkownika: Klient_yQNG
Dotycząca firmy: API Market
Treść opinii: Dzień dobry. Miałem nic nie pisać, ale generalnie chciałem przestrzec innych przed składaniem tu jakichkolwiek zamówień. Złożyłem zamówienie w dniu 01.04.2020 tylko dla tego iż podpowiadała się możliwość dostawy z strony sklepu za dwa dni. Za zakupy zapłaciłem online w dniu złożenia zamówienia za pomocą eService (taką formę płatności podpowiada sklep). No i od tego czasu cisza ... status zamówienia przygotowanie w toku, status płatności oczekiwanie płatności. Na maile nie odpowiadają ... telefon głuchy ... Chociaż żeby napisali - stary sorka coś się zepsuło nie zrealizujemy zamówienia ... albo goń się ... nic cisza ... Szkoda myślałem że Polski sklep to będzie klienta jakoś traktował poważnie a tu wtopa ... Uważajcie na zakupy tu. Straciłem 150 zł. Tak dla zasady napiszę do UOKIK i federacji konsumentów.