Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_5Uf2

Dotycząca firmy: RTV EURO AGD

Treść opinii: Złożyłam zamówienie 20-03-2020, zapłaciłam za nie z góry przelewem błyskawicznym (ponad 2000 zł) - zamówienie dotyczyło 3 produktów ze statusem "produkt w magazynie - szybka wysyłka!". Termin dostawy został ustalony na 23-03-2020. Do tej pory nie otrzymałam zamówienia, a na moim koncie klienta, w historii zamówień, w szczegółach tego konkretnego zamówienia podajecie nieprawdziwe informacje o stanie realizacji. Według Waszych informacji zamówienie zostało zrealizowane, co nie jest prawdą. Najpierw z nieznanych mi przyczyn (nikt nie raczył mi tego wytłumaczyć) moje zamówienie zawierające 1 odkurzacz i 2 smartfony zostało podzielone na dwie przesyłki, z czego tylko jedna została nadana. DHL wstrzymał dostarczenie przesyłki do momentu, kiedy otrzyma od Was drugą część przesyłki. Druga część nigdy nie trafiła do DHL, a ta część przesyłki, która trafiła do sortowni w Łodzi, po tygodniu została zawrócona do magazynu sklepu skąd została nadana [Moszna Parcela (Koszajec)] . Od 2 tygodni już kilkukrotnie próbowałam wyjaśnić tę sprawę telefonicznie z Waszymi konsultantami. Za każdym razem, kiedy już odczekam swoje w kolejce (40-70 minut ze słuchawką w ręku), słyszę od konsultanta, że nic nie może zrobić - nie wie dlaczego paczka została podzielona, nie wie czemu przesyłka nie została w całości wysłana, czemu 1/2 przesyłki została zawrócona do magazynu, czy i kiedy magazyn nada ponownie przesyłkę z całym zamówienie - OGÓLNIE NIE WIE NIC!! Domagam się natychmiastowej reakcji, w przeciwnym razie wezmę pod uwagę możliwość skierowania sprawy do UOKiK i będę domagać się zwrotu wpłaconych pieniędzy.