Opinia użytkownika: Klient_8EIQ
Dotycząca firmy: InPost
Treść opinii: Chyba tak fatalnej obsługi! Nawet Poczta Polska lepiej obsługuje klientów na infolinii. Podpisałam z Państwem umowę dla firm. Od tygodnia próbuję wysłać jakąkolwiek paczkę, ale jeszcze się nie udało. Na infolinii każdy mówi co innego, odsyłają do opiekuna, który nie odbiera telefonów i nie odpisuje ma maile, albo odsyłają do pisania wiadomości email, na które też nikt nie odpowiada. Instrukcje tak mało wartościowe, aż głowa boli. Mam już tonę paczek do nadania, a nie zapowiada się, żeby ktoś udzielił jakiejkolwiek kompetentnej odpowiedzi. JEŚLI KTOŚ ZAMIERZA PODPISAĆ UMOWĘ NIECH SIĘ ZAOPATRZY W SPORE POKŁADY CIERPLIWOŚCI I WYROZUMIAŁOŚCI DO NIEKOMPETENTNEGO PERSONELU.