Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Poczta Polska
Treść opinii: Od samego rana czekałem na paczkę z żywymi zwierzętami - Ekspres 24. Paczka po godz.6-tej dostarczona do placowki. Okolo 15.00 brak kuriera i paczki, choć po wpisach w opcji sledzenia wynikało, że została przekazana kurierowi do doreczenia. Zacząłem sie niepokoić o stan ptaków, które już ponsd dobę spędziły w kartonie, bez wody i pożywienia. Dzwonię kilka razy do kuriera- nie odbiera. Wysyłam sms i nsgrywam się na jego pocztę glosową - zero odpowiedzi. Dzwonie do placowki pocztowej- przez caly czas telefon zajęty. Dzwonię na numer centrali, a tam automaty i oczekiwanie na połączenie z konsultantem, ktory również nie odbiera. Co sie dzieje? Czy ktoś w tej instytucji pracuhe? W koncu jadę do placówki i żądam doreczenia mojej przesyłki, ktora od godzin porannych podrozuje po całym powiecie, choć mieszkam ok.3 km od placówki pocztowej. To jest kpina z klienta i elementarnych zasad. Za przesyłkę kurierską zapłaciłem 38 zł., i jeszcze musialem za nis jeździć! Nigdy wiecej Poczty Polskiej! Życzę szybkiego i bolesnego upadku tej firmy. Moze wtedy ktos z was zrozumie co znaczy wlasciwa obsługa klienta.