Opinia użytkownika: Klient_lrvG
Dotycząca firmy: DPD Polska
Treść opinii: Paczka nie została dostarczona do mnie do domu, ale zostawiona w punkcie odbioru. Oficjalny powód? Podobno nie było mnie w domu. Tymczasem w dniu dostawy nikt nie próbował doręczyć przesyłki. Nie było ani domofonu, ani telefonu, ani nawet smsa, że kurier jest już pod blokiem. Na stronie jest informacja, że obecnie, pomimo koronawirusa, zasady dostawy są takie same, jak dotąd. Pani na infolinii mówi, że się zmieniły i kurier w ogóle nie wchodzi do klatki, tylko prosi o odbiór "pod blokiem". To jeszcze jest dla mnie zrozumiałe i naprawdę nie miałabym problemu z zejściem po paczkę, ale nie dostałam żadnej informacji, że kurier już jest. Dodatkowo na infolinii pani próbowała mi wmówić, że w dostawie zaznaczyłam opcję odbioru osobistego, co było nieprawdą, ale na szczęście maile od DPD potwierdzały, że adres dostawy jest do domu. Uważam, że takie traktowanie klienta jest niepoważne i nieprofesjonalne i nie zamierzam więcej korzystać z usług DPD, za to zamierzam odradzać to innym.