Opinia użytkownika: Klient_OgjQ
Dotycząca firmy: OBI
Treść opinii: Dnia 9/03/2020r, kupiłem w sklepie OBI w Wałbrzychu Plafon oświetleniowy. Następnego dnia, gdy przyszedł elektryk założyć plafon, okazało się że klosz jest uszkodzony. Ponieważ produkt był zaplombowany, więc go nie otwierałem. Pani kasująca towar również nie otwierała opakowania i nie sprawdzała go przy mnie. Gdy z paragonem udałem się do się do sklepu. Kierowniczka działu elektrycznego, od mówiła przyjęcia reklamacji. Według niej, to moim obowiązkiem było otworzyć opakowanie i sprawdzić. Dziwna motywacja, skoro są prośby do klientów o nie otwieranie opakowań, wiszą wszędzie, a pracownika sklepu ażeby otrzymać informacje nie uświadczysz.. W odpowiedzi na moj mail dostałem odpowiedz z OBI we Włocławku, że mogłem złożyć reklamacje do producenta. Tylko że sklep nie przyjmuje reklamacji. Czasem lepiej zapłacić pare złotych więcej i mieć normalna obsługę, niż kopać się z koniem.