Opinia użytkownika: Klient_G9RQ
Dotycząca firmy: Rossmann
Treść opinii: W dniu dzisiejszym dokonywalam po raz kolejny zakupy w tym sklepie. Niestety, po raz pierwszy będę je źle wspominać, ze względu na podejście personelu do klienta. W placówce było 2 klientów, podchodząc do kasy zostałam zapytania czy mogę zapłacić kartą. Powiedziałam, że tak, Pani przekierowala mnie do kasy samoobslugowej. Poprosiłam o pomoc, nie miałam do tej pory doświadczenia w tym zakresie. Pani powiedziała że pomoże, jednak ja nie poradnie skanowalam produkty. Pani zniecierpliwiona podeszła do mnie i powiedziała, że było by mi łatwiej gdybym produkty ułożyła w inny sposób. Mówię że pewnie gdybym miała tyle doświadczenia co ona to tak bym zrobiła. Pani niegrzeczne odpowiedziała, że przecież "to jest łatwe" i "bez przesady". Ja rozumiem, że jest nam ciężko, bo wszyscy boimy się o zdrowie w dobie koronawirusa, ale nie zwalnia to nas z okazywania empatii i kultury osobistej. Życzę tej Pani, aby kiedyś została tak samo potraktowana przez kogoś, w taki sposób. Nie we wszystkim musimy sobie świetnie radzić, wystarczy to rozumieć. W przeciwnym nie powinno się pracować z ludźmi.