Opinia użytkownika: Klient_MIBY
Dotycząca firmy: Hebe
Treść opinii: Byłam dziś z koleżanką w drogerii stacjonarnej, nie mogłam znaleźć swojego odcienia korektora. Obok stała Pani i wykładała towar. Grzecznie spytałam czy mogę prosić o pomoc, na moją prośbę Pani w ogóle nie zareagowała stojąc nadal obrócona do nas plecami. Po głośniejszej prośbie koleżanki odburknęła, że "konsultacji nie udzielamy", wytłumaczyłyśmy, że szukam konkretnego numeru produktu i go nie widzę czy jest może jeszcze dostępny bo chciałabym go zakupić, na co Pani obrażonym tonem stwierdziła, że nie bo dostawy są raz w tygodniu. Wszystko rozumiem, że jest obecnie ciężka sytuacja ale odrobina kultury i uśmiechu chyba jeszcze nikomu nie zaszkodziła. Dodam, że sama pracuję w branży kosmetycznej. Trochę to smutne.