Opinia użytkownika: Klient_tTCD
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Poszłam do salonu Plusa z zamiarem wzięcia nowego telefonu w Mixie. Obsługa była w porządku do czasu podpisania umowy. Pracownik kilkukrotnie próbował odpalić nową kartę sim w nowym telefonie, bezskutecznie. Poproszono mnie więc, abym wróciła za godzinkę, bo możliwe, że to w systemie tkwi jakiś problem. Gdy wróciłam po godzinie, sytuacja była taka sama. Kazali przyjść za kolejną godzinę, a gdy to nic nie dało, powiedzieli, żebym wróciła do domu i czekała, aż jutro zadzwonią. Jako, że telefon przez kolejne dni milczał, wybrałam się do salonu Plusa jeszcze raz. Dodam, że zależało mi na szybkim wzięciu telefonu, ponieważ mój dotychczasowy popsuł mi się. Kolejny raz sytuacja była taka sama i kolejny raz kazali mi czekać. Na szczęście na zmianie pojawił się pracownik, który po prostu zadzwonił do centrali i wyjaśnił całą tą sytuację. W ostateczności dostałam nową kartę i nowy telefon. Ale ile się nadenerwowałam to moje. Nie jestem zadowolona z ich usług i raczej tu więcej nie wrócę.