Opinia użytkownika: Klient_QiXK
Dotycząca firmy: DPD Polska
Treść opinii: Kolejny raz dramatycznie zła jakość obsługi klienta. Kurier jest niegrzeczny, arogancki. Przyjeżdża poza godzinami wskazanymi w SMS lub mailu. Wrzuca przesyłki na płac przed domem- często także w deszczowe dni, pod samochód, pomimo ze w domu jest odbiorca. Przy dostarczeniu 1 przesyłki domaga się odbioru drugiej, a następnie odjeżdża widząc jak odbiorca podchodzi do auta. Kurier Kłamie nt. Przekazywania przesyłek, podaje nieprawidłowe daty. W przypadku przesyłek do opłacenia odsyła je do nadawcy, pomimo ze przywiózł paczkę w innych godzinach i mimo innych ustalen z pracownikiem infolinii. Kurier jest niegrzeczny wobec starszej osoby, która czasem odbiera paczki. Twierdzi, ze nie boi się skarg i reklamacji. Podobnie niegrzeczne i opryskliwe, rzadko używające zwrotów grzecznościowych takich jak „dziękuję”, „proszę”, „przepraszam” są Panie na infolinii. Nie wykazujà najmniejszych przejawów dobrej woli, chęci pomocy. Zdarzyło mi się już, że kurier -p.Kamil kazał mi podjechać w określone miejsce jeśli chcę otrzymać Swoją paczkę w wyznaczonym przez Dpd terminie. Jestem kolejny raz bardzo rozczarowana tak złym podejściem do klienta i jakością obsługi. Mam nadzieję, ze w końcu ktoś z władz firmy zareaguje na tak złe opinie klientów, które widoczne są na wielu profilach.