Opinia użytkownika: Klient_6IHy
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Dnia 10-03-2020 otrzymałem dostawę zamówienia M1/ZAM/2020/0302642. Miałem zapewnienie , że wszelkie kartony, folie i styropian zostanie usunięty. Opłaciłem wysoką kwotę za dowóz, instalację i posprzątanie. Powiedziałem kierowcy, aby nie wrzucał śmieci do śmietnika. Na drugi dzień, rano zobaczyłem ,że wszystkie te śmieci znajdują się w śmietnikach sąsiadów (część była poza śmietnikami). Śmieci te były nie posegregowane i zapchały całe śmietniki sąsiadów. Firma wywożąca śmieci nie wywozi nie posegregowanych. 11-03-2020 zadzwoniłem do EURO AGD z reklamacją ok. godziny 10. Pani przyjęła reklamację (nr2020031110004753) i zapewniła mnie, że ktoś do mnie oddzwoni w przeciągu pół godziny. Kontaktowałem się z nimi kilkakrotnie w tym dniu- bez żadnego odzewu. Około godziny 19 inna Pani poinformowała mnie, że ja nie złożyłem reklamacji, bo należy to zrobić przez formularz zgłoszeniowy. Pojechałem do sklepu w którym Robiłem zakupy. Pani przyjęła reklamację i po kilku rozmowach telefonicznych zapewniła mnie, że wszystko zostanie uporządkowane do godziny 22. Efekt był taki, że o godzinie 24 sam wyszedłem, posegregowałem śmieci i zaniosłem je do swojego mieszkania. RTV EURO AGD stwierdziło, że usługa dostawy została wykonana PRAWIDŁOWO!?!?!? Po prostu żenada