Opinia użytkownika: Klient_map6
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: W grudniu kupiliśmy zegarek Garmin. Po wręczeniu go małżonce działał jeden dzień. Następnego dnia po naładowaniu do pełna padł po 3 h (z lekka za szybko). Oddaliśmy do serwisu, Pan w sklepie stacjonarnym miły, nie mam jemu czego zarzucić. 03.01 - wysłany. Powrócił po około 1,5 miesiącu. Wymienili kabel do ładowania - bo niby tamten trefny. Jupi, będzie działał. Ale po naładowaniu bateria rozładowywała się w tempie 3% na 4 minuty. No to z powrotem reklamacja. 02.03 SMS- czy klient wgrał jakies swoje tarcze - no to bach za tel, nie wygrywałem. 06.03 SMS - reklamacja nie może być uwzględniona. Dzwonię - bo wszystko ok z towarem, wiec proszę o pilne info co z zegarkiem. W pon będzie info. Mówię ok. Ale zero info. Dziś tel - reklamacja nie uwzględniona ale zegarka nie wysłali bo serwis trzyma. Nosz kurde