Opinia użytkownika: Klient_2DDm
Dotycząca firmy: Globkurier.pl
Treść opinii: Po długiej współpracy z tą firmą niestety nadszedł czas rozstania z powodów prostych ceny wciąż rosły przesyłki pobraniowe to już jakaś porażka, zwrot pobrania w 21dni roboczych i nie ma co liczyć na wcześnie no chyba że zapłacisz dodatkowo 20zł za pobranie w 1 dzień dojdzie w 3 i to do max 2000pln. Mało tego przelewasz swoje pieniądze na ich konto prepaid i jak chcesz je odzyskać to musisz zapłacić 9,99 netto. Przeszedłem do konkurencji S...t i poczułem wielką różnicę płacę o wiele mniej za przesyłki nie muszę dopłacać za szybszą realizację, pobranie tylko w standardzie jest to do 10dni a nie 21dni roboczych (czyli miesiąc czekania na swoją kasę). Każdy niech sam sprawdzi i porówna kilka firm, szczególnie polecam zrobić to stałym klientom tej firmy aby sami przekonali się jak, tak jak ja się przekonałem, jak bardzo byli brani na kasę przez tą firmę żerującą na swoich klientach, już nie wspomnę o jakichkolwiek reklamacjach w których zawsze winę ponosi klient i oczywiście zostaje za to słono obciążony finansowo, nie zapłacisz w terminie to od razu pismo i straszenie następnymi kosztami egzekucji nawet jeśli reklamacja nie została jeszcze rozpatrzona. Ogólna ocena tej firmy po kilkuletniej współpracy brzmi nieuczciwe działanie na każdym kroku czekają cię dodatkowe koszty a reklamacja to fikcja i totalny brak kontroli swoich środków na koncie prepaid już nie wspomnę o fatalnej obsłudze ich nowej strony. Mam nadzieję że moja opinia będzie pomocna dla innych użytkowników GLOBKURIER bądź chociaż w niewielkim stopniu otworzy oczy na problemy właścicielą serwisu choć w to wątpię. Dodam tylko że to moja osobista opinia i jej nie zmienię i nie usunę ponieważ wszelkie zawarte w opisie informację są zgodne z prawdą (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)