Opinia użytkownika: Grzegorz_89
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Podczas zakupów w tym sklepie zastanawiałem się, czy również ten punkt sprzedaży TESCO zmieni właściciela. Wszystkie kasy były zamknięte, a jedynie stanowiska samoobsługowych kas udostępnione były klientom sklepu. Nad całością (wszystkimi kasami samoobsługowymi) usiłowała zapanować jedna pracownica. W mojej obecności, pracownica krzyknęła za klientem, aby wrócił i zapłacił 34 gr za bułkę, bo zauważyła, że bułki nie skasował. Jeśli taki jest dozór, to ile niezapłaconych produktów opuszcza sklep w ciągu dnia ? Na hali sprzedaży byłem świadkiem, że pracownik odwoływany był od jednego zadania (zostawiał paletę z nierozładowanym towarem przy regałach - utrudniając dostęp dla klientów) i kierowany był w inny obszar zadań. W moim odczuciu, w tym sklepie z jakiegoś powodu, nie zatrudnia się odpowiedniej do standardów handlowych ilości pracowników - wpływa to na niską jakość obsługi klienta.