Opinia użytkownika: Klient_YiIy
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Będąc klientem a Banku PKO BP przy placu Grunwaldzkim 23 w dniu 25.02.2020 spotkałam się z ambiwalentnym stosunkiem do mojej osoby. Zaraz po wejściu do placówki, rzucał się w oczy elegancki, czysty i przejrzysty wystrój. Przy biurkach pracowały dwie panie, byłam sama, nie było innych klientów. Gdy podeszłam do wolnego biurka, Pani najpierw nie zwróciła na mnie uwagi, gdy usiadłam i powiedziałam „dzień dobry”, pani poprosiła, abym wstała i poczekała, co oczywiście uczyniłam. Siedząc na kanapie dla oczekujących słyszałam rozmowę wspomnianych dwóch pań odnośnie swojego życia prywatnego. W momencie kiedy zakończyły rozmowę, zostałam poproszona o podejście. Przedmiotem rozmowy z pracującą Panią była orientacja w możliwościach zmiany oferty dotychczas prowadzonego konta bankowego na korzystniejszą. Gdy stało się jasne, że niestety nie mogę liczyć na lepszą ofertę w tym banku- pani potraktowała temat zdawkowo, aczkolwiek była bardzo miła. Po tej informacji zapytałam o opcję rezygnacji z konta. Ton głosu diametralnie się zmienił, Pani pracująca zaczęła prezentować wrogie nastawienie, rzuciła mi przed nos kartkę z warunkami i powiedziała „tam wszystko jest”. Podziękowałam i wyszłam. Mimo, iż dowiedziałam się interesujących mnie rzeczy, bardzo nie spodobał mi się sposób potraktowania mojej osoby.