Opinia użytkownika: Klient_Bz7m
Dotycząca firmy: InPost
Treść opinii: Całkowite ignorowanie klientów. Brak możliwości odebrania przesyłki nie podjętej z paczkomatu w terminie - przesyłka jest odsyłana do nadawcy. Opis sytuacji: nie odebrałem przesyłki w terminie i wróciła do lokalnego oddziału - pojechałem więc do oddziału, żeby ją odebrać; i tu niespodzianka - przesyłka jest zarejestrowana w systemie, ale nikt nie może jej znaleźć - nie mogłem jej odebrać, pracownik obecny tego dnia na dyżurze nie był zupełnie zainteresowany załatwieniem mojej sprawy - odesłał mnie z kwitkiem; zadzwoniłem na infolinię - przesyłka zostanie powtórnie wysłana do paczkomatu - ok; czekam i nic - kolejne telefony na infolinię - podobno oddział został poinformowany o tym co ma zrobić (miła Pani na infolinii informuje mnie, że oddział nie odczytał zaleceń mimo, że je otrzymał :)) - ok, czekam; jest zmiana w aplikacji - przesyłka wydana do powtórnego doręczenia; po kilku godzinach pojawia się komunikat o zwrocie do nadawcy - czyli, przesyłka nawet nie dotarła do paczkomatu - po raz kolejny dzwonię na infolinię i słyszę: no cóż, przepraszamy, niech nadawca przesyłki złoży reklamację :-) BRAWO WY! Gdyby można było postawić ocenę "0" (zero) to taka Wam się właśnie należy.