Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Zadowolenie.pl
Treść opinii: NIE POLECAM ! Zamówiony towar dotarł uszkodzony. Wypełniłem formularz zgłoszenia, dokładnie wszystko opisałem i odesłałem zgodnie z instrukcją. Reklamowałem towar nowy, od dostarczenia był już uszkodzony. Sprawa teoretycznie prosta, do stwierdzenia wady nie wymagane były żadne specjalistyczne narzędzia ani wiedza. Sprawa trwała 2 tygodnie od chwili otrzymania towaru przez gwaranta. Dało się to rozwiązać w 3 dni robocze wliczając w to przesyłkę. Zdawkowe informacje przekazywane mailowo na zadawane pytania. Najczęstsza odpowiedź to "Szanowny Kliencie, Zostaną o tym Państwo poinformowani w stosownej wiadomości." Nie ważne jakie jest pytanie to taka pada odpowiedź. Na infolinii telefonicznej nic nie wiedzą i nie są w stanie pomóc, odsyłają do kontaktu mailowego który odpisuje to co wkleiłem w poprzednim zdaniu. Także wszystko jest dobrze puki jest dobrze, jak się coś wydarzy to mają klienta w głębokim poważaniu. NIE POLECAM ! NIE KUPOWAĆ TAM ! Oszczędzicie sobie wiele czasu i nerwów.