Opinia użytkownika: Agula3
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: Odwiedzając nowo powstały sklep Kaufland zobaczyłam, że jest to duży sklep, z dobrym oświetleniem, z dobrze rozmieszczonymi i oznaczonymi produktami. Alejki między półkami nie są zawalone towarami a i oznaczenie alejek jest dobrze widoczne. W sklepie jest czysto i schludnie. Obsługa jest miła i pomocna np. przy zapytaniu o jakiś produkt. Jedyne na co zwróciłam w tamtym czasie uwagę to to, że kasjerzy przy kasach często nabijają klientowi daną rzecz podwójnie albo nawet kilka razy więcej ( podsłuchany przypadek klientki, która miała nabity artykuł 15 razy). Najprawdopodobniej z tego co wywnioskowałam nie jest to zamierzona praktyka a zbyt czułe czytniki w kasach. Niestety to klienci muszą sprawdzać poprawność paragonów jeśli im się cena nie zgadza, choć moim zdaniem powinni robić to pracownicy jeżeli wiedzą, że jest taki problem z czytnikami ( gdy klient zorientował się, że coś ma nabite kilkukrotnie kasjer tłumaczył się, że to przez czytniki, że skanują kilka razy kod produktu, bo są zbyt czułe). Jenak przy zwróceniu uwagi nie było problemu z odzyskaniem pieniędzy, lecz trzeba było w tym celu udać się do punktu informacji i czekać w kolejce, ponieważ z problemem nabijania zbyt dużej ilości produktu spotkało się wielu klientów przy kilku kasach. ( podsłuchanie niezadowolonej starszej klientki, która stała za mną w kolejce po zwrot pieniędzy i która skarżyła się na to, dlaczego jest aż taka duża kolejka po zwrot pieniędzy i, że ona musi czekać a jest jej już duszno w tej kolejce przez błąd kasjerów a na informacji jest tylko jeden pracownik, który ma pełne ręce roboty. Ja osobiście oprócz "przygody" zbyt dużym naliczeniem produktu i czekaniem w kolejce do informacji, nie mogę się jak na razie przyczepić do złego funkcjonowania sklepu. Parking Kauflandu też jest dość spory i nie miałam wielkiego problemu z zaparkowaniem auta pod sklepem.