Opinia użytkownika: Klient_w5fC
Dotycząca firmy: DPD Polska
Treść opinii: Jestem bardzo oburzona tym jak potraktowano mnie i moją przesyłkę. Od 24.02 do wczoraj czyli 02.03.2020 czekałam grzecznie na informację o przesyłce (dpd pickup). DPD posiada mój numer telefonu , ale zamiast zadzwonić i poinformować mnie o tym że punkt do którego miał dostarczyć przesyłkę jest zamknięty, zwraca przesyłkę do punktu w Zielonej Górze. Kiedy już znalazłam swoją przesyłkę, poinformowano mnie ,że mam sobie po nią przyjechać do Z.Góry........no kpina po prostu. Wystarczyłby telefon z informacją o zamkniętym punkcie......Gdybym chciała jechać i mogła jechać do Z.Góry to zamówiłabym towar na sklep w Fokusie.........czy ja mam znać powód zamknięcia Punktu z którym umowę ma właśnie DPD...........Nie chce mi się już pisać ............