Opinia użytkownika: Klient_got4
Dotycząca firmy: Zara
Treść opinii: Do niedawna byłam wielką fanką Zary. Kupowałam non stop, a na wyprzedażach codziennie kilka nowych rzeczy. Polecałam wszystkim znajomym Zarę jako sklep z super rzeczami, trendy i w dobrych cenach. Koniec. Obsługa w tym sklepie pozostawia wiele do życzenia. Pomijam to, że ekspedientki są tam "za karę", wiecznie obrażone, nadąsane itd. Staram się nie zwracać na nie uwagi. Przychodzę do sklepu spędzić dobrze czas, czyli zrobić zakupy. W związku z tym, że robiłam mnóstwo zakupów, zdarzały się też zwroty. Kilkakrotnie zdarzało mi się kupić rzeczy bez papierowych metek. Przy zwrocie byłam pytana, dlaczego nie ma metki. Więc odpowiadałam pytaniem - dlaczego sprzedajecie rzeczy bez metek, a później żądacie zwrotu z metkami? Odpowiedzi brak. Kolejna sprawa: rzecz kupiona dzień wcześniej, następnego dnia chcę dokonać zwrotu. Ekspedientka patrzy podejrzliwie, wącha sukienkę i pyta mnie, czy była prana. Wybucham śmiechem, proszę, żeby łaskawie spojrzała na paragon tam jest data zakupu, a moim hobby nie jest kupowanie rzeczy, pranie ich i zwrot. Zrozumiałabym gdybym oddawała tę rzecz po kilku tygodniach, wtedy może było by to uzasadnione.pytanie. Kolejna sprawa: wszędzie brud, w przymierzalniach tumany kurzu. I kwestia, która wcześniej była poruszana - zakupy przez stronę i wysyłanie BRUDNYCH rzeczy. Niewiarygodne. Gdybym chciała kupować używane ciuchy, chodziłabym do lumpeksu. Jak można wysyłać klientowi brudne, śmierdzące, poplamione ubrania? Nigdy nie myślałam, że wyleczę się z zakupów w Zarze :)