Opinia użytkownika: Klient_got4
Dotycząca firmy: Zara
Treść opinii: Obsługa w tym sklepie jest poniżej jakiegokolwiek poziomu. Właśnie chciałam zwrócić kurtkę zakupioną przez stronę, ponieważ była brudna, poplamiona i smierdziala tanimi perfumami. Zakup z soboty, rzecz odebrana wczoraj, dziś wtorek w związku z powyższymi wadami do zwrotu. Niestety nie jest to proste. Kobieta z obsługi proponuje mi reklamację. Wola kierownika i zaczyna obsługiwać innego klienta. Nie mogę uwierzyć. Tłumaczę więc menedzerowi, że nie widzę możliwości, abym miała reklamować rzecz, która wczoraj odebrałam.nie do tego służy reklamacja. Rzecz nadaje się do natychmiastowego zwrotu i przeprosin w imieniu sklepu internetowego za wysłanie rzeczy w takim stanie. Jednak moje niedoczekanie. Paniusia z łaska odbiera ode mnie kurtkę i jeszcze proponuje, żebym robiła zakupy w innym sklepie. Więc ja jej proponuję, żeby zmieniła pracę.