Opinia użytkownika: Klient_MnI4
Dotycząca firmy: Stradivarius
Treść opinii: Witam W dniu 9.12.2019r w sklepie Stradovarius Galeria Słoneczna Radom zakupiłam spodnie woskowe spodnie miałam na sobie dwa razy. 24 grudnia zauważyłam na lewym kolanie pęknięcie wosku, zareklamowałam spodnie pani z góry powiedziała, że reklamacja na pewno nie zostanie uznana bo jest za mała wada jednak postanowiłam że je zostawię. Po 14dniach dostałam smsa o nieuznanej reklamacji. Udałam się do sklepu w celu złożenia odwołania które złożyłam 8.01.2020 tym razem odwołanie też nie zostało uznane dostałam odp że sama uszkodziłam spodnie mechanicznie co jest totalna bzdurą. Pani ekspedientka poinformowała mnie ze innej drogi odwołania już nie mam i oddała moje spodnie które w rzeczywistości nie były moje od razu powiedziałam, że to nie moje pani się oburzyła odparła ze innych nie ma i to muszą być moje. Kazała mi jeszcze je wyprać i przynieść z powrotem na reklamację. Wzięłam spodnie bo bard, o mi się spieszyło dopiero w domu je dokładnie je obejrzałam i okazało się że dostałam jakieś powycierane i popękane w kroku spodnie poprzecierane nogawki. Wróciłam do sklepu i powiedziałam tej pani że to jakaś kpina jak tak można zrobić oddać komuś nieswoje spodnie i wciskać kit że są jego. Pani poszła na zaplecze i łaskawie przyniosła moje spodnie nie usłyszałam ani słowa z przeprosinami tylko, że koleżanka musiała się pomylić, a jej mówiłam, że to nie moje spodnie a ona swoje. To jest niedopuszczalne żeby tak traktować klienta, byłam Waszą stałą klientką, ale po tym co mnie spotkało będę omijać ten sklep szerokim łukiem i powiem wszystkim znajomym co mnie spotkało. Jeszcze pójdę zgłosić ta sprawę do rzecznika praw konsumentów na pewno tego nie zostawię bez echa.