Opinia użytkownika: Klient_tz0r
Dotycząca firmy: Gatta
Treść opinii: Witam, muszę niestety podzielić się negatywną opinią o obsłudze jednej z Pań w Państwa sklepie. Data wizyty 17.02.2020 godziny popołudniowe.Pani w blond włosach obciętych na log boba w zielonej bluzce w kwiaty z góry założyła, że nic dzisiaj nie kupimy z siostrą w Państwa sklepie...podeszłyśmy do działu z promocją rajstop zimowych i wzorzystch..zaczęłyśmy przeglądać rozmiary wzory wtedy Pani zaproponowała pomoc..W sumie na początku było prawidłowo lecz po chwili kiedy stwierdziła że w moim rozmiarze nic nie ma to się zaczęło tu na promocji nic nie ma jak tylko z siostrą chciałyśmy się bliżej modelowi przyjrzeć to dosłownie wyrywała nam to z rąk i odwieszała na miejsce w swoim uporządkowanym stylu.Siostra mogła coś spokojnie wybrać ale jej też te rajstopy zabierała z ręki..Dramat..Nic nie zaproponowała dodatkowo może inne lub coś innego..Mam porównanie obsługi w Jeleniej Górze w galerii Nowy Rynek Panie są naprawdę wspaniałe doradziły pokazały kilka modeli zachęciły do założenia konta wyszłam z 4 parami rajstop i z uśmiechem z Lubina wyszłam zniesmaczona i uważam że niestety tą Panią trzeba wysłać na ponowne szkolenia z jakości obsługi klienta.Bo to że wchodzą 2 Panie ubrane po sportowemu w kurtkach nie płaszczach i butach na obcasach nie znaczy że mają być skazane te i tak nic nie kupią...A ja tak właśnie chodzę