Opinia użytkownika: SebastianKRK
Dotycząca firmy: UNISONO
Treść opinii: Sklepem Unisono, zainteresowałem się z żoną z racji ciekawych ubrań wystawionych na manekinach wystawowych. Weszliśmy do sklepu, mówiąc Dzień Dobry, które zostało bez odpowiedzi. W sklepie znajdowało się dwóch klientów ( dwie Panie w średnim wieku) i dwie pracownice. W sumie obie zajmowały jedną z tych Pań. Po około 7 minutach samodzielnego przeglądania odzieży, zostaliśmy w końcu zauważeni. Proposiliśmy o spodnie z wystawy, okazało się że nie ma rozmiaru żony, Pani nawet nie wykazała inicjatywy w celu sprawdzenia w systemie czy rozmiar żony jest gdziekolwiek osiągalny. Następnie powróciła do obsługi jednej z tych Pań. My w tym czasie wybraliśmy kilka rzeczy które nas zainteresowały. Pomimo dwóch klientek w sklepie a czterech przymierzalni usłyszeliśmy informacje, że wszystkie są zajęte i musimy poczekać. Jak końcu zostaliśmy wpuszczeni do przymierzalni, ja siadałem na pufie pomiędzy pomieszczeniami. Dotarła do mnie bardzo przykra kwestia, zostaliśmy przez Panie potraktowani z góry jako klient nie targetowi, koło jednej z Pań w średnim wieku biegały obie pracownice co chwile coś przynosząc pytając czy wszystko OK, czy może inny rozmiar. Nawet doradzały stylistycznie. My zostaliśmy pozostawieni sami sobie, żadna z ekspedientek nawet sie nie zainteresowała nami. Po wyborze kilku rzeczy udaliśmy się do kasy w celu ich zakupu, Ekspedientki były tak dalej pochłonięte podliżywaniem się tamtej Pani , że nawet jej reklamówkę napiły na nas paragon. Reasumując, Pracownice sklepu naskakiwały Pani, która w sumie w sklepie pozostawiła około 150 zł a nami się nie zainteresowały pomimo paragonu na 480 zł. Wydaje mi się że zostaliśmy oceni z góry z racji wieku mamy po 35 lat. Ogólnie sam sklep jest ciasny i trudny do przemieszczania. Pracownice były ubrane w stroje firmowe, jednak powiedziałbym, że wymagają one już zmiany, bo było widać ewidentne znoszenie.