Opinia użytkownika: Klient_AI7r
Dotycząca firmy: LUX MED
Treść opinii: Kontakt z infolinia jest beznadziejny. Skontaktowałem się ostatnio z prośbą o informacje gdzie mogę udaclć się w przypadku skręcenie /złamania nogi. Konsultantka zapisała mnie do ortopedy który nawet nie mógł zrobić zdjęcia ponieważ w tej placówce nie wykonują takich czynności.. cóż tak bywa.. Pojechałem do grupy Luxmed na Pory został założony gips(złamanie kości, skręcenie oraz zerwanie więzadeł) i mam zgłosić się za 5 dni aby zrobić kolejne zdjęcie i ustali dalsze postępowanie i leczenie. Niestety brak wolnych terminów na następne 30 dni. Skontaktowałem się z infolinia Pani powiedziała że grafik nie został jeszcze udostępniony i żebym sprawdzał na portalu pacjenta. Niestety terminów brak kontaktuje się znów z infolinią po czym doradca mówi kolejny raz że terminów brak i mogę jedynie zapisać się gdzieś indziej i domagać się zwrotu kosztów od luxmedu. Poprosiłem o rozmowę z przełożonym. Koordynator call center również nic innego mi nie zaoferował. Informowałem że ta opcja nie jest dla mnie dobra ponieważ nie mam takich środków żeby zapłacić za wizytę, zdjęcie oraz ewentualne założenie gipsu ponownie na co otrzymałem pytanie "to za co Pan żyje" wchodzenie w sferę intymną nie jest profesjonalnym podejściem. Szczerze ? Płacę na Luxmed ale takiej opieki nie polecam.