Opinia użytkownika: Klient_POdm
Dotycząca firmy: Apart
Treść opinii: Odwiedziłam wasz salon w Bełchatowie w zeszłym tygodniu. Pusto. Sprzedawczyni z pytaniem ,, pokazać coś?,, Ponieważ wiedzieliśmy co chcemy kupić pani na nasze pytanie odpowiedziała ,,nie ma,, Na naszą prożbę o zamówienie towaru zniknęła na zapleczu na ok. 10 min. Po powrocie jednyną info. były słowa ,,nie ma,, i ponowne zniknięcie za drzwiami zaplecza. Po powrocie do domu w waszym sklepie internetowym znalazłam po 5 min. poszukiwaną srebrną branzoletkę .Kupiłam i zamówiłam odbiór w salonie. Dziś 14.02. W salonie pusto. 4 osoby obsługi. Brak słowa Dzień dobry o uśmiechu nie wspomnę. Brak zainteresowania !!! Mamy do odbioru zamówioną przesyłkę- mówimy. Proszę do kasy - sprzedawca. Trzykrotnie podawałam swoje nazwisko i kod. Na koniec sprzedawca po raz czwarty wpisał kod z telefonu. Zdenerwowaliśmy go informacją ,że uważamy ,`ze nie są przyjażni i pomocni dla klientów. Proszę o zwrócenie uwagi na pracę sprzedawców tego salonu. Nalezy ich jeszcze raz przeszkolić bo ich postawa szkodzi wizerunkowi firmy. W dobie tak dużej konkurencji dobry pracownik to skarb, zły to porażka dla firmy. Z wyrazami szacunku- Katarzyna Elyan-van der Hout