Opinia użytkownika: Klient_gemu
Dotycząca firmy: GLS
Treść opinii: zamówienie z jednego z największych sklepów zoologicznych online. oczywiście sklep ma tylko GLS lub DPD - co w sumie na jedno wychodzi w moim przypadku, ale mówię ok, dam szansę, muszę zrobić większe zakupy. wszystko zakupione, opłacone z góry, paczka gotowa, w przeddzień doręczenia dostaję info, że mogę wybrać łaskawie drop-in punkt - bo w oryginalnym formularzy nie można było. wybrałem ten punkt, bo jest po drodze z mojego zakładu pracy, maił dogodne godziny otwarcia i przede wszystkim wiedziałem, że z powodu prowadzonego szkolenia nie będzie mnie ani w domu, ani tym bardziej nie dam rady odebrać paczki w moim pracowniczym mateczniku. to miało być w poniedziałek, jest czwartek i ja nadal nie mam paczki, bo drop-in okazał się nie istnieć - tak to był punkt na liście GLS do wyboru! Paczkę gdzieś cofnięto - na stronie GLS nie można było podjąć żadnych zmian, musiał interweniować sklep, który też załatwiał sprawę z prędkością kulawej samicy kapibary zdobywającej koronę Himalajów! pertraktował z GLS'em kilka dni i ponoć jutro mam to dostać, ale frustracja mnie przygniata, więc postanowiłem ostrzec przed tą mało profesjonalna firma 'kurierską' - dodam, że to nie pierwszy raz, kiedy spartolili mi przesyłki.