Opinia użytkownika: Klient_7BiP
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Przez pewien już czas nie miałam okazji robić zakupów w sklepach Biedronka, jednak sytuacja zmieniła się wczoraj. A oto i moje spostrzeżenia. Zaraz po wejściu moje niezadowolenie wywołał brak małego koszyka. Po przeciśnięciu sie do linii kas udało mi się go zdobyć. A zatrm do dzieła. Idąc alejami mapotykalam na przeszkody w postaci palet z towarem. Podłoga była brudna w wyniku deszczowej pogody. Na stoiskach z towarami panował bałagan i trudno było odnaleźć ceny towarów, na szczęście sytuację ratował czytnik w pobliżu. Na stoisku z owocami był względny porządek, choć asortyment był niewielki. W chłodniach z nabiałem stały puste opakowania zakrywajac towary. A przy kasach kolejki na szczęście dość szybko rozładowania dzięki otwarciu nowych kas tradycyjnych oraz coraz większej tendencji klientów do samoobsługi.