Opinia użytkownika: Klient_y3uy
Dotycząca firmy: DHL
Treść opinii: Kurier dzwonił w dzień dostarczenia, mimo że dzień wcześniej przekierowalam paczke na następny dzien(on zdziwiony) Na następny dzień Ani nie zadzwonił telefonem A nawet nie podszedł do domofonu aby nacisnąć guzik! Tylko otrzymałam SMS o "PROBIE DOSTARCZENIA" wkurzona pojechałam odebrać osobiście. Wchodzę mówię dzien dobry (jestem jedyna, A pań za ladą-dwie szt) i co slysze....NIC! Zajęte sobą bo jednej nie zgadzało się w kasie 20zl grzecznie stoję I czekam aż któraś mnie zawola...... Wchodzi Pan staje za mną.......I słyszę 'tu Pan podpisze ....O wydaje mu paczkę, Pan wychodzi mówi do widzenia i co.....I znów nic.....ja mu odpowiedziałam. I nadal czekam....wkoncu "moja kolej" po podaniu i nr zamówienia pytam gdzie można złożyć skargę na kuriera usłyszałam regułke na stronie.......blebleble, kurier nie ma obowiązku dzwonić! To za co ja płacę? Za dostarczenie pod adres! Bo pocztę to ja mam pod "nosem" ale zamawiam kurierem aby nie stać w kolejkach i nie tracić czasu! Kurier lamus A Panie w pkt. Jak za kare- klient nie jest dla nich ważny. Nigdy więcej.....