Opinia użytkownika: Klient_hFbT
Dotycząca firmy: POLOmarket
Treść opinii: w dniu dzisiejszym, ok godz 16:30 robiłam zakupy w Polo Market ul. Helska 8, 81-002 Gdynia. Wśród zakupów znajdowała się butelka whisky Jack Daniels Gentelmen Jack. Cena jaka widniała na etykiecie ti 109 zł, w kasie okazało się, że cena jest zupełnie inna 139 zł. Po wezwaniu obsługi przez kasjerkę stwierdzono, że ktoś popełnił błąd. Obowiązkiem każdego sklepu zajmującego się sprzedażą detaliczną jest oznaczanie odpowiednią ceną oferowanych towarów. W myśl Kodeksu cywilnego wystawienie rzeczy w miejscu sprzedaży na widok publiczny z oznaczeniem ceny, uważa się za ofertę sprzedaży. W związku z tym jako konsument miałam prawo domagać się zakupu produktu po cenach zaprezentowanych na półkach co też uczyniłam. Niestety obłsuga okazała się niekompetenta i szybko chciała mnie spławić. Rozmowa przestała być miła i pytano mnie, dlaczego nie mogę zrozumieć, ze to błąd? Upierałam się przy swoim stanowisku, że to nie ja popełniłam błąd i chcę skorzystać z prawa zakupu po podanej cenie. Usłyszałam tylko, że nie mogą mi sprzedać i znów to samo dlaczego ja tego nie rozumiem poczym obsługa oddaliła się od kasy. Sposób podejścia do klienta jest skandaliczny, podczas tej krókiej rozmowy to ja poczułam się jakbym zawiniła a nie sklep.