Opinia użytkownika: Klient_YO3Z
Dotycząca firmy: ENEL-MED
Treść opinii: Kolejny raz w dniu 10.02.2020 brak mozliwości zaparkowania na parkingu rzekomo dla klientów Enel-medu, zator do samej ulicy Chorzowskiej od godz. 10.00, nie w szczytowych godzinach pracy! Nieuprzejmość ochrony, zerowa organizacja, nieprzygotowanie na taką sytuację, lekarze spóźnieni, pacjenci nie zdążyli na wizyte usłyszeli tylko że nie ma możliwości przesunięcia wizyty na później, bez żadnej próby podejscia do lekarza i zapytania czy moze przyjąć (bo czeka tylko 1 pacjent a spóźnienie to 10 min czekania na wjazd!) Na endokrynologa czeka się po 2 i 3 miesiace na wizytę! Brak życzliwości pana w rejestracji, ludzkiego zrozumienia. Generalnie problem powtarza się w mojej obecności 3 raz. Najgorsza opinia, nie polecam Enel-medu w Katowicach, nic sie nie zmienia na lepiej!