Opinia użytkownika: Klient_xz6p
Dotycząca firmy: Stokrotka
Treść opinii: Bardzo niemiła obsługa jednej z kasjerek. Mój syn kupował 1 rzecz, płacił banknotem 100 zł, napyszczyła przy wszystkich ludziach, że kupuje 1 rzecz i płaci banknotem 100 zł, a ona nie ma drobnych pieniędzy, aby wydać, poszła rozżalona do innej kasjerki rozmienić pieniądze i dalej na niego pyszczyła. W sobotę 08.02. historia się powtórzyła, tym razem z bardzo starszą kobietą. Kupowała kilka produktów, płaciła banknotem 100 zł, napyszczyła, że dobiero rozpoczęła pracę, nie ma drobnych i nie będzie leciała rozmieniać i niech czeka aż wszystkich obsłuży i może uda jej się zebrać jakieś pieniądze, kolejka z składała się może z około 12 ludzi. Odłożyła zakupy starszej Pani, pomieszała z zakupami kolejnej kupującej z czego znowu zrodziło się nieporozumienie, załatwiła kolejną osobę i w końcu poprosiła innego pracownika sklepu o zamianę pieniędzy. Kto jest odpowiedzialny za przygotowanie kasetek z pieniędzmi ? Czy takie sytuacje powinny mieć miejsce ? Kupujący nie są winni ani odpowiedzialni za złe przygotowanie kasjerek do pracy i nie powinni być powodem frustracji pracowników.