Opinia użytkownika: Klient_g7oR
Dotycząca firmy: NEONET
Treść opinii: Absolutnie nie polecam! Sklep szanuje klienta do momentu zapłaty za towar. Potem uważa, że klienci to ignoranci i idioci. Polityka sklepu to sprzedać i zapomnieć, nie ma znaczenie że gwarancja na zakupiony sprzęt to 3 lata. Każda złożona reklamacja jest odrzucana. To sklep, w którym dzieją się cudowne samoistne naprawy zakupionych laptopów. Pierwsza reklamacja - stwierdzono istnienie zgłaszanej wady. Odbiór, próba włączenia laptopa, nadal istnieje wada. Nagranie procesu, sprawdzenie i potwierdzenie wady w sklepie przez sprzedawców -odpalono laptopa podczas drugiej reklamacji- dzień po odebraniu z pierwszej. Po miesiącu odrzucenie reklamacji- brak wady! CUD!!! A jednak cuda się zdarzają. Nie mówiąc o kłamstwach kierownika działu reklamacji. Skontaktowaliśmy się bezpośrednio z producentem i ten chciał wymienić dysk, na co sklep bez wiedzy klienta się nie zgodził- mam to na piśmie od producenta. Oczywiście sklep zaprzecza!!!! Bzdurne pismo z odpowiedzią stosowane standardowo do wszystkich klientów!!! Można je znaleźć na internecie- wszyscy maja takie same wady, i wszystkim serwis po sprawdzeniu podaje identyczną odpowiedź. Masakra!!! Ktoś powinien uważnie przyjrzeć się praktykom tego pseudo sklepu. Przy czym dodam, że równocześnie z reklamacją w sklepie, prowadzona była korespondencja z przedstawicielem producenta- serwisem, który zobowiązał się naprawić laptopa po bezpośrednim odesłaniu do serwisu, a który według Neonetu podobno stwierdził brak wady!!! Wszystkie dokumenty, łącznie z korespondencją z serwisu jestem w stanie przedstawić na potwierdzenie sytuacji. Ponadto, zgodnie z przepisami prawa po drugiej reklamacji klient przedsiębiorca ma prawo do odstąpienia od umowy i żądania zwrotu gotówki. Mojego żądania nie uwzględniono! Niektórzy jak widać są ponad prawem!!!! (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)