Opinia użytkownika: Klient_qSUJ
Dotycząca firmy: KOMFORT
Treść opinii: Zaczęło się dziwnie, gdy na pomiar drzwi przysłali pana z deczka zbyt wesołego po trawce... Następnie za 2 dni musiał przyjechać inny pan, bo jak ten stwierdził: kolega zbytnio sobie nie radził. Dzień po ostatecznych pomiarach trzy pary drzwi z klamkami i rozetkami zostały zamówione po ponad 1h męczarni pani, która pierwszy raz drzwi z Polskone zamawiała, bo i tak nie było na miejscu nikogo bardziej doświadczonego w tym temacie. Po ponad miesiąc po zamówieniu podczas wizyty w sklepie sprzedawcy nie potrafili zlokalizować zamówionych drzwi; wg ich systemu jeszcze nie dotarły do sklepu, a wg magazyniera już znajdowały się na miejscu i wielce zdziwieni oznajmili, że drzwi można odebrać. Przy okazji dowiedziałam się, że klamki z rozetkami nie zostały jednak zamówione, więc po raz drugi opisywałam jakie sobie życzę. Miały być gotowe za 4 dni do odbioru - nie były. Na montaż czekałam 4 tygodnie, chociaż monter obiecał mi wizytę za 4 dni. Jak się później dowiedziałam od niego samego to nie był pracownik Komfortu, tylko ich podwykonawca, któremu nie zapłacono za wcześniejsze usługi, a rachunek ten uregulowano po niecałym miesiącu i dopiero wtedy mógł do mnie przyjechać na montaż. Po montażu ościeżnic okazało się, że tylko jedna przylega idealnie do ściany, a dwie pozostałe odstają po niecałym 1 cm po każdej ze stron. Podejrzewam, że monter przy pomiarze pomierzył tylko tą jedną ścianę i uznał, że wszystkie są takie same, choć sam twierdził, że mierzył każdą i nie wie dlaczego tak się stało... Po montażu drzwi okazało się, że jedna para została zamówiona pod rozetę na klucz, choć wyraźnie podkreślałam, że chcę zamykanie na motylek. Drzwi z dziurą na klucz oczywiście nie pasowały do zamówionej w drugim rzucie rozetki na motylek, którą trzeba było wymienić czekając kolejne 4 dni, w wyniku czego monter rozetki nie zamontował. Poza tymi wszystkimi nieporozumieniami drzwi Polskone bardzo ładne, ale to akurat nie zasługa sklepu. Nie fundujcie sobie takiego DYS-KOMFORTU nawet jak by Wam mieli dopłacać za takie usługi - szkoda nerwów.