Opinia użytkownika: Klient_vSWh
Dotycząca firmy: DPD Polska
Treść opinii: W grudniu oczekiwałem paczki z Francji. Przesyłka nadana na francuskiej poczcie. Z emonitoringu na fracuskiej stronie wynikało, że paczka jest w Polsce i nie została odebrana. Niestety nie znając polskiego numeru nadania w żaden sposób nie mogłem namierzyć przewoźnika. Dopiero gdy przesyłka wróciła do nadawcy okazało się że to DPD i nawet wtedy trudno było ich zidentyfikować bo podpisali się tajemniczym PIXTOR, z adnotacją ,,Odbiorca nieobecny, brak możliwości pozostawienia awizo” Zaznaczam, że mieszkam w bloku w którym zamieszkuje kilkanaście rodzin. Podsumowując : Paczka przewędrowała 4 tyś. kilometrów i wróciła tylko dlatego że panu kurierowi nie chciało się wcisnąć kilkunastu innych przycisków w domofonie żeby wejść na klatkę schodową. Na paczce był napisany mój nr telefonu ale pani z infolinii (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) jak mantre powtarzała mi ,,Kurier nie ma obowiązku wysyłania SMS” .Nie mogę odwoływać się od nie wykonanej usługi bo może to zrobić tylko nadawca.