Opinia użytkownika: Klient_GxYY
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Kupiłem u nich na prezent pod choinkę dla rodziców ekspres Krups Evidence za 3000 zł. Numer zamówienia: M1/ZAM/2019/1641741. Pracownik dostarczył go do domu w opakowaniu fabrycznym bez żadnych zabezpieczeń na czas transportu. Oczywiście okazało się, że jest uszkodzony. Do dziś nie otrzymałem sprawnego ekspresu. Zgłosiłem reklamację prosząc o wymianę. Numer reklamacji: 2019122610000091. Dopiero po tygodniu dostałem pierwszą odpowiedź. Po kolejnej wymianie maili zaproponowali mi obniżkę ceny o 200 zł i zwrot tej kwoty... Oczywiście się nie zgodziłem dopraszając się dalej o wymianę. Po kolejnych kilku dniach dostałem odpowiedź, że mi go wymienią i przyślą kuriera, żeby odebrał zepsuty ekspres.. Po czym cisza.... Po tygodniu napisałem kiedy kurier do mnie zawita i dostałem odpowiedź, że następnego dnia i że niezwłocznie dostanę nowy ekspres. Kurier odebrał i znów cisza przez 10 dni. Zadzwoniłem na infolinię i dostałem informację, że nie wiadomo kiedy dostanę nowy ekspres. Wrażenia mam więc takie: RTV Euro AGD to sklep nieogarnięty, ma klientów w dalekim poważaniu, o wszystko trzeba się dopraszać. To był mój ostatni zakup w tym sklepie.