Opinia użytkownika: Klient_L6bs
Dotycząca firmy: NEONET
Treść opinii: Uważajcie na ten sklep kupiłem towar który miał wadę nie spełniał podstawowej funkcji ekspres który nie parzył odpowiednio kawy, odstąpiłem od umowy bo serwis potwierdził wadę. Nie uzyskałem do dziś informacji o tym co jest zepsute ekspertyzy, druga sprawa nie uzyskałem wyceny naprawy - mimo iż jest to jeszcze mój sprzęt. Druga sprawa odpowiedziano mi z decyzją po 18 dniu co nie jest zgodne z kodeksem cywilnym który to reguluje. W międzyczasie sklep przestał odpowiadać na maile przez 7 dni i wysłał towar po naprawie gwarancyjnej mimo iż na nią się nie powoływałem, tłumacząc że jest tańsza, ludzie zawsze naprawa producenta będzie tańsza niż odstąpienie od umowy, powoli cała ta sytuacja zakrawa o czeski film. Odpisują mi za każdym razem inni ludzie roboty do których nie ma kontaktu innego niż mail, tempo odpisania jest 1 mail na dzień, treść lakoniczna i szczątkowa. Od 27 Grudnia sprawa stoi w miejscu. Infolinia reklamacyjna nie może nic zrobić albo tłumacząc się awarią systemu, albo brakiem kontaktu z osobami odpisującymi. Uważajcie na NEONET. Zawsze zastanawiałem się czemu tego sklepu nie widuję w większych miastach teraz już mi się wszystko wyjaśniło bo są problemy. Zachęcam przed zakupem w NEONET poczytanie tematów w internecie jakie cyrki odchodzą podczas reklamacji w tym sklepie! Numer zamówienia żeby nei być gołosłownym 51110421