Opinia użytkownika: Klient_7gl1
Dotycząca firmy: ZooArt
Treść opinii: Nie polecam. Pierwszy i ostatni mój zakup w tym sklepie. Zamówiłem karmę mokrą, suchą oraz dwie miski metalowe. Całość około 10kg spakowane w folię stretch, co już było dla mnie podejrzane. Niestety miski przyjechały uszkodzone. Kontakt z obsługą klienta to istny rak z przerzutami. Zero jakiegokolwiek "przykro nam, przepraszamy" Natomiast kazali mi tracić czas na spisywanie protokołu szkody z kurierem który dowoził paczki do punktu odbioru paczek w sklepie Żabka (tak odbierałem paczkę). Odmówiłem i wysłałem towar z powrotem do sklepu. Oczywiście na mój własny koszt. Po zwrocie towaru dalej firma mnie nie przeprosiła za zaistniałą sytuację wręcz zagroziła mi mailowo, że ";Tym razem zwrócimy pieniądze ape następnym już nie";. Firma nie wie jak powinno wyglądać spakowanie paczki, bo jeżeli tak podchodzą do swojego towaru i zadowolenia klienta, wnioski możecie sami wysnuć. NIE POLECAM I NIGDY WIĘCEJ NIE ZAMÓWIĘ ZA TAKIE TRAKTOWANIE