Opinia użytkownika: Klient_0Yrp
Dotycząca firmy: Medicus
Treść opinii: Ostatnio miałam przyjemność bycia z mamą (78 lat wymagającą pomocy przy codziennych czynnościach, będącą po operacji kręgosłupa )w poradni neurologicznej w Medicusie przy ulicy Czapskiego, zresztą nie pierwszy raz. Zacznę od tego że przeniesienie poradni do budynku, gdzie nie ma windy już jest trudną sytuacją dla osób poruszających się o kulach lub na wózkach inwalidzkich. Schody są wyszczerbione o różnej wysokości stopni. Problem zaczyna się dalej, wąskie korytarze, bez światła dziennego i możliwości wywietrzenia. Kiedy w oczekiwaniu do lekarza w kolejce siedzi (jak ostatnio) około 20 osób, to co mamy, duchotę i smród. Brak dostatecznej ilości krzeseł, niemiła obsługa (jedna pani w rejestracji na tyle osób), jednym słowem porażka. Po dwie osoby zapisane na jedną godzinę, przez co kolejki się wydłużają. Pacjenci są w stanie wiele zrozumieć, wiemy że nie ma ludzi nieomylnych ale jeżeli ktoś z personelu od razu, że tak powiem "hula" na nas, to nie jest to przyjemne i nie zachęca do kolejnych wizyt. Dlatego też bardzo nisko oceniam opiekę nad pacjentami w NZOZ Medicus.