Opinia użytkownika: Klient_Qxtd
Dotycząca firmy: Poczta Polska
Treść opinii: Kiedyś Poczta to był URZĄD, listonosz cieszył się zaufaniem i się na niego czekało. W okienku najczęściej spotykało się miłych pracowników, którzy lubią kontakt z ludźmi. Dziś poza kolejkami, które rozumiem, tylko ceny za usługi idą w górę a jakość usług ciągle spada. Paczka priorytetowa o wadze 400 gram idzie z Grudziądza do Bydgoszczy na razie 4 dni (a do Szczecina doszła w 22 godziny). Czy punktem wrażliwym jest Lisi Ogon, czy Bydgoszcz 10? To nie pierwszy przypadek, że przesyłka gdzieś leży, a informacje na stronie Śledzenie przesyłek nie są prawdziwe. Wstawia się Awizo, a żadnego awiza nie ma, Katastrofa. Może szkoda byłoby, żeby ktoś przejął największego potentata w tej branży pod względem liczby klientów i najgorszego pod względem jakości usług.