Opinia użytkownika: Klient_lJFI
Dotycząca firmy: North Fish
Treść opinii: Często korzystam z sieci North Fish. Niestety jedna z wizyt była bardzo nieciekawa. Pani, która mnie obsługiwała, prócz bardzo nieprzyjemnej miny, sprawiała wrażenie jakbym nadepnął jej na odcisk. Zamiast wytłumaczyć mi kwestie związane z aplikacją, która notabene jest dość dziwnie skonstruowana, wręcz kilkukrotnie podniosła na mnie głos. Omyłkowo zaznaczyłem dwa kupony, które nawzajem się wykluczały. Niestety, zamiast fachowej obsługi i pomocy, Pani obsługująca stwierdziła, że krzyk będzie najlepszym rozwiązaniem. Po upomnieniu z mojej strony i chęci rozmowy z kierownikiem, Pani powiedziała, że zmarł jej ktoś bliski i stąd taki, a nie inny humor. Rozumiem, że w życiu bywa różnie ale nie można przenosić swoich złych życiowych doświadczeń na pracę. Na pewno nie w sytuacji, gdy jest to praca z klientem. Każdy miewa gorsze dni, ale nie jest to usprawiedliwienie. Można iść na urlop i nie oblewać żółcią klientów, którzy po takim zachowaniu niechętnie wrócą.