Opinia użytkownika: Klient_lJFI
Dotycząca firmy: Link4
Treść opinii: Kontaktowałem się z infolinią Link4, żeby dopytać o dodatkowe ubezpieczenie pojazdu. Po wysłuchaniu przydługiej formułki odnośnie RODO, udało się w końcu wybrać temat rozmowy. Zabrakło pasującego, do mojego tematu rozmowy, tematu do wyboru. Wybrałem więc pierwszy lepszy. Po 10 minutach udało się połączyć. Pan po drugiej stronie powitał mnie ospałym, wręcz znudzonym głosem. Odniosłem wrażenie, że nie ma ochoty prowadzić rozmowy. Gdyby nie moje pytania, drążące temat, to tak naprawdę nic bym się nie dowiedział. Poczułem się jak jakiś niechciany rozmówca. Sam musiałem ciągnąć tę rozmowę. Jedynym plusem był brak nachalnych ofert innych ubezpieczeń. Kiepska i mało fachową obsługą klienta. Tego ubezpieczyciela wybrałem pierwszy i ostatni raz.