Opinia użytkownika: Danuta_4
Dotycząca firmy: InPost
Treść opinii: Pracownicy firmy InPost nie potrafią się posłużyć telefonem. Od 09.01. paczka leży w oddziale. Nie została przekazana kurierowi, bo rzekomo jest zły adres dostawy. Po moich kilku interwencjach na infolinii, po sprawdzeniu za każdym razem, że adres jest prawidłowy i ponawianej za każdym razem prośbie o kontakt telefoniczny, brak jest jakiejkolwiek reakcji. Cisza. Paczka leży i czeka. Wszystkie inne firmy kurierskie dostarczają nam przesyłki bezbłędnie, tylko InPost twierdzi, że nie mieszkam tam, gdzie mieszkam. Tak złej obsługi nie spotkałam dotąd nigdzie, a korzystam z usług kurierskich kilkanaście lat. Cały czas przesyłki są wysyłane na ten sam adres! InPost twierdzi że adres jest błędny. Żadna moja interwencja, a dzwonię codziennie nie przyniosła spodziewanego efektu. Nigdy więcej kontaktu z tą firmą. Przestrzegam wszystkich, którzy chcą nawiązać współpracę. Jeszcze paczkomaty - ok. Reszta o tyłek potłuc!