Opinia użytkownika: Klient_qlTF
Dotycząca firmy: Auto Lellek
Treść opinii: Polecam wizytę w serwisie Mazda-Wspólna 1A, żeby zobaczyc jak można się czuć w serwisie. 3,5 godziny spędzone w VW Lellek Opole to męka .Samochod zastępczy płatny, lokalizacja oddalona od miasta, zainteresowanie klientem już nie takie jak przed kupnem auta.Zero napojów, brak możliwości otrzymania i ich kupna. Umycie i posprzątanie auta po naprawie serwisowej wymaga chyba znajomosci!!.Szczerze w stylu Magdy Gessler zróbcie wycieczkę do Mazdy.Oprocz ciepłego przyjęcia klienta serwisowego, zawsze (8 lat użytkowałem nowe Mazdy z Opola) auto było profesjonalnie przyjęte do serwisu, wydane, umyte, odkurzone z silnikiem czyściutkie jak z fabryki.Tlumaczenie serwisu ze ma duży przerób i nie stać ich na podobne postępowanie jest śmieszne !!!. Muszę szukać innego serwisu do weryfikacji skoro kupiłem VW. Przykre to skoro inni pokazali ze w serwisie można czuć się dobrze, nawet jak są problemy.