Opinia użytkownika: generał102
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Korzystam z usług Banku Millennium co najmniej kilka lat. Miałam okazję odwiedzić kilka różnych placówek banku i w każdej z nich byłam zawsze zadowolona z obsługi personelu. Chcę podzielić się jedną z moich ostatnich wizyt w tym banku. Kiedy weszłam do banku spostrzegłam, ze przy każdym stanowisku był dostępny pracownik. Przy stanowiskach kasowych były dwie panie oraz na pozostałych stanowiskach również bylybdwienosoby. Nie czekając w kolejce zostałam zaproszona przez kasjerkę do kasy. W pierwszej kolejności spytała mnie w czym można mi pomóc. Ponieważ chciałam wpłacić pieniądze na konto od razu poproszono mnie o dowód osobisty i przekazałam pieniądze kasjerce. Pani z obsługi przyjęła ode mnie pieniądze, przeliczyła je na maszynie i przystąpiła do drukowania potwierdzenia. Zanim wydrukował się odpowiedni dokument kasjerka potwierdziła, że właśnie za chwileczkę wydrukuje się potwierdzenie. Wszystko przebiegło szybko i sprawnie. Na koniec Pani zapytała mnie czy może mi w czymś jeszcze pomóc. Życzyła mi miłego dnia i mogę podsumować, że cały czas była miła i uśmiechnięta. Wychodząc z banku nie tylko kasjerka, która mnie obsługiwała mnie pożegnała, ale też słyszałam słowa "do widzenia" od innych pracowników banku.