Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Jestem klientem Euro od samego początku pojawienia się sklepu na Gdańskiej Zaspie. Zakupiłem tam już masę sprzętu niejednokrotnie korzystając z rat. I tu zaczyna się problem . Do tej pory przez wszystkie lata ratami w sklepie zajmowały się przemiłe Panie które zawsze doradziły najlepsza opcje , niestety od jakiegoś czasu jak powiedział mi sprzedawca profil sklepu się zmienił i raty załatwia w tego co widać pierwszy wolny sprzedawca ze sklepu , który nie jest zainteresowany doradzeniem najlepszej opcji tylko sprzedaży ubezpieczenia do rat. W moim przypadku odmówiono mi nawet wysłanie wniosku do banku aby skorzystać z 30 rat 0% bez ubezpieczenia choć wiem ze to klient decyduje czy chce ubezpieczenie czy nie (ubezpieczenia są dobrowolne nie obowiązkowe ) . musiałem skorzystać z innej opcji i wyszedłem średnio zadowolony . Euro i jego sprzedawcy musza zadać sobie pytanie czy chcą sprzedać sprzet czy ubezpieczenia . Zakupiony sprzet spełnia moje wymogi ale niestety za takie podejście do stałego klienta 1 gwiazdka . Niesmak został