Opinia użytkownika: Klient_oafp
Dotycząca firmy: Poczta Polska
Treść opinii: Paczka została nadana 18.12.2019 r. jako priorytet w Rumii a miała dotrzeć do Szczecina . Nadawca telefonował czy już dotarła. Niestety w skrzynce nie było żadnego awiza, a w dniu 7.01.2020 r. dostarczono nadawcy paczkę z informacją ,że adresat jej nie odebrał. Jeżeli nie ma informacji z Poczty Polskiej w postaci awiza, to jak adresat miał powziąć informację o przesyłce, która jest do odbioru. To jakaś kpina z nas klientów. Piszę, bo dociierają do mnie informacje, że takie sytuacje są często praktykowane, więc uważam, że najwyższa pora o tym pisać, jak nieuczciwe jest postępowanie Poczty Polskiej. Może warto przyjrzeć się takim procederom zwrotu do nadawcy. Opłata pobrana a przesyłka nie dostarczona.