Opinia użytkownika: Klient_wTCG
Dotycząca firmy: KFC
Treść opinii: Dnia 04.01.2020 o godzinie 21:30 od samego wejścia Pani ma minę typu „zaś ktoś wlazł”. Zamówiliśmy 2 pokety grillowane bez sosu Pani powiedziała ze ma tylko jednego grillowanego i więcej mięsa nie ma. No cóż rozumiem jakbyśmy weszli pół godziny do zamknięcia ale była 21:40... W takim razie wzięliśmy jednego normalnego jednego grillowanego Pani kasuje nas za 3 sztuki- grzecznie zwracamy uwagę ze chyba coś jest nie tak bo cena powinna być niższa. Po sprawdzeniu zamówienia okazało się ze są nabite 3 sztuki. Mój partner powiedział „przepraszam chyba źle się zrozumieliśmy z uśmiechem na twarzy na co Pani odburknęła ze ona na pewno się nie pomyliła tylko my źle zamówiliśmy hmmm.... Płatność - płacimy 33,45 dajemy 50 zł Pani nie ma wydać. Partner wyciągnął jeszcze 5 zł bo tyle w drobnych tylko miał na co Pani odpowiada- chyba widzi Pan ze mnie to wogole nie ratuje. Szok. Uprzejmość w stronę klienta minus 10.Musiałam odejść od kasy bo już miałam ochotę zwrócić jej uwagę. probuje znaleźć w miarę czysty stolik bo każdy oczywiście klei się z tłuszczu panierki. Znajduje jeden w miarę czysty. Siadam. Panierka wala się po podłodze. Niestety nie ma takiej możliwości -Pani z kasy podchodzi i mówi ze mamy usiąść gdzieś indziej bo ona będzie tu sprzątać. Przesiadłam się grzecznie bo bałam się ze napluje mi do jedzenia. Masakra nie polecam